10 Temmuz 2017 Pazartesi

FARK VAR


                                       
                                                                                                                                                                               
                      BİR ŞEY YAPMALISIN
                BEN DE ONU DÜŞÜNÜYORUM
              ELİNDEN GELENİ YAP O ZAMAN

       Birilerine fark atmak düşüncelerinle, yaptığın işle, konuşmanla, kıyafetinle üç beş yılda sönüp gitmeden var olmak. Olgunlaşmak tecrübe sahibi olmak, yeşermek dallanıp budaklanmak farklı iş kollarında.
      Yumurtaların hepsini aynı sepete koymamak, risk almak, sepetteki yumurtaların kırılırsa diğer sepetle idare etmek krizi en ufak sıkıntılarla atlatmak.
      Günahlarıyla sevaplarıyla yeniden sıkı sıkıya sarılmak hayata kopmadan kırılmadan gücenmeden zamana göre iş orantısını kurduğun işinde başarıyı yakalamak. Onun çevresinde dallanıp budaklanmak. İş deneyimi olanlarla iş birliği yapmak, hep açık kapı bırakmak, bir fikre bir düşünceye bir hayale açık olmak. Tamam buldum işte budur dediğinde de hamle yapmak. 
        Seninle benim aramda tek fark var. Sen düşünürsün ben uygularım. Sen de söz de kalır ben de icraat var. Fark yaratanlar bir adım öne atanlar kendilerini hep cesaretle kazanmışlardır.  Ticaretin yüzde doksan dokuzu cesarettir. H.Ş.  Korkaklıktan Rabbime sığınırım. Tam benim aklımdan geçenleri adamlar yapmışlar diyeceğin yerde un yağ şeker var ise sen de durma helva yap. Müsait durum ortam vaziyet hal bekleme yürüyen yol alır danışan dağları aşar.
           Denizde yüzmek istiyorsan kulaç aç yoksa boğulur gidersin. Denizi geçmek istiyorsan kulaç sallamaya devam et. 
            Bu dünyada misafir sanatçı gibi oturma. Elbette senin yapacağın güzel işler düşüncelerin vardır. Her an senin kırılma noktan olabilir. Kır zincirlerini fark attır. Fark yarat kendi kendine olmak istediğin kendine. Ne idik? Ne olduk? Bir başarı öyküsüdür hayat fark yaratanlar için. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder