14 Temmuz 2017 Cuma

SONUÇSUZ DİYALOGLARIMIZ


       Boş teneke misali ses çıkaran insanlar topluluğunda ha ha ha hi hi hi hu hu hu başka bir şey yok boş şeyler konuşulup boş şeylere gülüyorlar. Kendilerinin ne kadar boş bir teneke olduklarını fark edemeyen insanlara illaki fark ettiriyorlar.  Ya otur sus herkes seni adam bilsin ya da konuştuğun zaman ağzından bal damlasın. Sana illaki haberleri dinleyelim birlikte sosyal konulardan konuşalım  trajik olaylarda ağlayalım da demiyorum. Spor veya siyasi konularda da yorum beklemiyorum. Senden sadece ve sadece günümü kaliteli yaşamak zamanımı kaliteli harcamak adına bir şeyler yapmak paylaşmak istiyorum seninle. İki günü birbirine eşit olmadan her gün bir sonraki güne gebe, bir adım öne, bir adım öteye, başarıda bilgi dağarcığımızın gelişmesinde gezdiklerimizde, gördüklerimizde,  tanıştıklarımızda yeteneklerimizi geliştirmede kendi donanımlarımızı biraz daha fazlalaştırarak kendimizi ve hayat standardımızı kaliteli hale getirmek. 
       Oturmasını kalkmasını konuşmasını giyim tarzını ve duruşunu her gün biraz daha iyiye doğru ilerletmek. Yoksa ha ha ha hi hi hi hu hu hu ile ne kadar zaman geçer? Saman alevi gibi o anlık sana haz verebilir. Sonraki yok boş tısss geçti gitti seni de mahzun bıraktı. Boş şeyler seni hiçbir zaman geleceğe dair sigortalamaz. Zamanının da heba olmasına neden olur. Bir fısıltı gibi kulağına çalınan kaliteli yaşam sloganı sana şimdilik bir anlam vermiyorsa ileride mutlu yaşam sigortası diye bir şey duyduğunda ah keşke benim de olsaydı deme şansın kalmaz. 
       Nerede çalgı orada galgı senin hayatının bir karesinde boşluk yaratacak. 
       Tekrar keşke dememek için hiç bir şey için geç değil. Keşkelerine fırsat verme.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder