13 Temmuz 2017 Perşembe

ROL

       Hayatımızın akışlı inişli çıkışlı yollarında kendimizin çizdiği kendimizin oynadığı roller vardır. Bazen iyi karakter bazen kötü, karakter seçeriz. Sahne dekor tasarım sadece sana ait olan bir hayat. Çizdiğin bu hayatın giriş gelişme ve sonuç bölümleri olur. Hayatımızda bazen girişi güzel yaparız sonuçtan çok umutlu oluruz, gelişme bölümüne doldururuz bütün yapacaklarımızı azimle hırsla büyük bir cesaretle atılımlar yaparak gelişme bölümünü iyicene genişletiriz zamana yayarız. Belli bir süre sonra içimizde bir monotonlaşma kısır döngü başlar. Başarısızlıklar isteksizlikler başlar. Ben ne için çalışıyorum? Kim için kazanıyorum? Bu işin sonu ne? Bir pervanenin etrafında dönüp duruyorum. Gelişme bölümünde bir bilinmeze takılıp kalırız öylece ne yapacağımızı bir türlü bilemeyiz. Beynimiz durur adeta yorgun ve bitap düşeriz. Hayaller susar düşünceler susar umutlar yeşermez olur. Geleceğinin nasıl şekilleneceğini bilememe korkusu kaplar içinizi bir adım bile öne atamaksızın kendinizi bilememe ve korku çemberi. Tekrar başarılı yıllarında tutunduğun dallar aklına gelir, bir bir aklına gelen geçmişteki başarı halkalarını oluşturan sendeki değerler tek-tek onlara tutunursun bu değerler tekrar tekrar seni ayağa kaldırır. Korkularını yenmeye yardımcı olur.
             Dur gitme der gibi korkuluk yaparsın azim hırs cesaret üçlemesini kendine. Bu sen de var olan değerler seni sonuç bölümüne kadar götürür. Sonucunda yani bilinmezlik sen de bilinir olur yine hayattan ne beklediğini ne istediğini bilerek yoluna sağlam adımlarla ilerlersin. Kendinden emin adımlarla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder