2 Temmuz 2017 Pazar

HAYDİ BAŞLA


           Akıl dili beden dili, ruh dili gönül dili birleşin hepiniz  anlatmak istediğim  şeyi anlatamıyorum. Bir yer var epeyce yaklaşmışım ama anlatamıyorum. Derdimi kendimi anlatamıyorum. Zaman geç, kendini genç delikanlı mı zannediyorsun? Bundan on beş yirmi yıl önce olsaydı olurdu. Ne olurdu? O zaman da zamanın şartları gençlik heyecanı  seni bir başka maceraya sürüklerdi. Olgunlaşmışsın tecrübe sahibi olmuşsun tecrübelerinden dersini almışsın asıl şimdi tam zamanı elindeki bütün taşları karelerine yerleştir yerli yerince koyabilirsin riski en aza indirebilirsin. Başarıyı başarısızlığı yokluğu varlığı velhasılı her türlü hayat mücadelesini yaşamışsın  adımlarını daha dikkatli atarsın.➮.
            Bana göre sen ne istiyorsan onu yap uygula, olmaz diyenlere inat elindeki kozların hepsini kullan. Bol bol araştırmanı yap milim milim de olsa ilerle sonra çevrenden olumlu tepkiler almaya başladın mı biraz daha cesaretle hızlanırsın. Kendine güven donanımlarına güven, adımlarını at hayatın tadı tuzudur risk yani kar / zarar bunu etkileyebilecek bütün faktörleri yani iç ve dış etkenleri biliyorsun ama en önemlisi ’’ ben’’ de saklı yapabilirim yaptım. Bunu ben yaptım başardım. Kim demiş olmaz diye? Hani olmazdı? Bak oldu.  Şimdi hep birlikte kollarımızı sıvamalıyız. Bana köstek değil destek olma zamanıdır. Birlikte başarıya endeksli hayat çizelgemizi hazırlayalım. Hamuru birlikte yoğurup şekil verelim. Tatlandıralım. Hayat paylaştıkça güzeldir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder