25 Temmuz 2017 Salı

HAYAL KUR


Birden aklıma geldi zaten yenilikçi bir şeyler hayal etmeden beynim bir dakika boş durmuyor. Hayal kurmayı keşfettiğim günden beri de ‘’ Ben çok mutluyum,’’
           Seni hem zihinsel hem de fiziksel yönden hasta edecek bir sorunun mu var? Onun üzüntüsü ile hastalanıyor normal yaşantına dönemiyor musun? Kendi kendini teselli etmen ’’normalleş artık’’ demen de işe yaramıyor. Vücut metobolizman da hepten bozuldu kullandığın ilaçlar da fayda vermedi. Öyleyse hayal kurmayı öğren. Hayal kurmak seni bambaşka bir dünyaya polyannanın dünyasına götürür. 
              Hayallerinin peşinde hayalden hayale koş.
      Geçmişin acı izlerini unutmak için kendinize hayal dünyasından bir kapı açın diyorum. Bu öyle bir kapı ki bir hayal başka bir hayale götürüyor sizi günlük stresten can sıkıntısından alıp götürüyor. Hayal dünyanızda mutlu ve başarılı şeyler düşünüyorsanız o anki yaptığınız işe de sizi motive ediyor etrafınıza mutluluk saçıyorsunuz. Canınızı sıkan olaylar karşınızda duruyor ama beyniniz güzel düşüncelerle yoğrulduğu için o sorunu görmezden geliyorsunuz. 
    Ekmek su gibi elzem olan düşünce olgusu hayal dünyasında insanın ufkunda başka pencereler de açıyor.  
   Beynimizi kemirip duran birçok günlük olaylardan pay çıkartarak hayal dünyanda yenilikçi fikirler de üretebilirsin.
     Hayallerimin peşinden koşmak istiyorum. Çılgın ve sıra dışı hayallerimin. 
        Benim hayal dünyam hep iş ile ilgili ne alsam? Ne yapsam? Ne satsam? Tasarım proje yenilikçi fikirler. Belki bir gün bu hayallerimin birine sadık kalırım ve peşinden giderim.
          Peki hayal ettiğin bu sıra dışı fikirlerini gerçekleştirme cesaretin ne kadar var? Beklemede cevap vermiyor. Bazılarına saçma gelen bazılarına olağan normal gelen fikirler. 
     Olsun benim hayal dünyamda bir başka yeşeriyor. Her karanlık günün ardında bir aydınlık vardır. Benim karanlık günlerim de hayal duygusunu beynime yerleştiren Rabbime teşekkür ediyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder