25 Ocak 2018 Perşembe

AMA BU EKMEK KÜÇÜK

    Ama bu ekmek bu işten kazandığım kazanç çok az ben daha çok kazanmalıyım daha büyük işlere ihtiyacım var benim. Sizin sofranız çok güzel fakat ekmekleriniz küçük ve kırıntılı üstelik bu yüzden genişleyemiyorum, gelişmiyorum ben de dünyaya açılmak gezmek tozmak isterim. Ben gece yatağımda süzülürken yarın ödeyeceğim faturalarımı düşünüyorum. benim büyümeme izin vermeyen faturalarımı ben başka işlere başvurmalıyım. Çocuklarının her ondan istediği talepler karşısında kendisi de irkiliyordu her kafasını şişirdiği talepleri her elini kolunu çekiştirip bir mağazaya vitrine götürme gösterme isteği karşısında o bakışlar ince ince kaş çatışlar bu talepler bile neredeyse tek başına çalışan bir kadını uçurumu kenarına getirmişti. O kadına yardım eden başka hiç kimde de yoktur üstelik eski işkenceciler de vardır sözleriyle dilleriyle onlar ki daha acımasız bir şekilde düşene vurmak gerek yaralıyı daha çok acıtmak kanatmak gerek, her düştüğünde bir tekme de sen vur veya düşmesine göz yum ki paramparça olsun.  Çalışan kadının tamamen inceldiği işinden kopmaya başladığı özünün de kalmadığı bir anda kendini balon gibi şişiren patlamaya hazır olaylar da vardır.

          O güneş ki bir doğar bir batarken o güneş ki karanlığı alır sadece ışığını da verebilir. O kadın onca  yükün altından kalkabilir. Kendini bir solukta dışarı atabilir. Bu ortamdan kaçabilir bunu da yapabilir. Yapanlar var görüyorum biliyorum. Başardılar da öyle de sanıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder