Çİ ↜ KO↜ LA ↜TA↜LAR
|
|
Çikolatalar içgüdülere de hitap etmelidir. Oysa pek çok taklitçi ürün damakta donup kalırlar.
Duygulara hitap etmeyi beceremeyen bir üretici tabi ki çikolatada o istenilen
marka imajını yakalayamaz. O ki çikolataya damgasını vuramaz. Görmek istediği
şey almak istediği şey gerçekten de yaptıkları ikiyüzlülük benim görmek
istediğim almak istediğim tat bu değil. O şaşı bakışlar altında o tadı bir daha
almak ve hatta görmek bile istememiştir. Çünkü o tat onun çikolata yeme zevkine
engel olmuştur. 😋Oysa onun en çok sevdiği ve yemek arzusu en fazla olan tadıydı
çikolatalar. Eğer ki gerçek üreticiler o tadı lezzeti yeme arzusunu küçücük bir
kabın içine sığdırabiliyor ve yedikten sonra da damakta serbestçe hareket
ettirebiliyorsa, o üreticiler kendileriyle gurur duymalı.😋Çünkü çağının azgın
rekabetli ortamında üst seviyelere çıkabilmek o gümüş kanatlara sahip olabilmek
olağan üstü diye nitelendirebileceğimiz bir tada ulaşmak. Onu tadanlar da mutlu
insanları çoğaltmak her yiyen kişi kendi kendisini kralı veya kraliçesi yapmak
üstelik karnı tok veya aç bütün insanları da kendine çeker. Zengini ve orta
hallisini büsbütün çeker halk arasında kazandığı ünle diğer üreticilerin elini
kolunu bağlar. Üstelik her birine kendi ürünlerinin yalancı avukatlığını da
yaptırır. 😋😋😋
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder