13 Mart 2018 Salı

NASIL BLOGGER OLDUM

     Kalemi kullanmayı öğrendiğim günden beri yazıyorum.  Kişisel günlük notlar alıyorum. Kendimi geliştirmek ve iyileştirmek adına psikolojik sosyal iletişim sorunlarımda kendimde devrim yapmak adına, kendimi ifade eden yazılar. Daha sonra internet üzerinde bu yazılarımın hiç silinmeyecek iz bırakacak blogger sayfalarının olduğunu öğrendim. Kişisel açıdan müspet manada olmasa da fikir ve düşüncelerimi paylaşıyorum. Özellikle bana dokunan ve hayata bakış açımı değiştiren olayları paylaşıyorum. İdeal mükemmel insan olmanın yollarını da aramıyorum. Bir kariyer yapma zengin olma hevesinde de değilim. Kendi kendimin doktoruyum sadece. Kendimi adam etme yolunda kendimle vakit geçirirken bulduğum bir yol ve tuttuğum bir yol. Sen de yoksa ben de var cinsinden.  Zamanını internet üzerinde geçiriyorsun insanları irdeliyorsun ve kendince iyi insan olmanın yollarını öğreniyorsun. Çok zevkli çok eğlenceli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder