29 Mart 2018 Perşembe

YANKI EKO SES TİTREŞİM

Kalabalık içinde çalışıyor yemeklerde yalnızca Hatice’nin yanına oturuyorum. Aramızda teklif yok o yüzden de kendimi rahat hissediyorum. Kalabalıkta kendini beğenmişler kendi kendine yükselenler arasında eğer ben de onların baskısına maruz kalırsam. Ama ben çalışkanlığımın, el becerilerimin işimin bana vermiş olduğu güç sayesinde, bu baskılarında üstesinden geliyorum. Bir ay içinde yoktan var ettiğim şu iş güç içinde küçük oyuncaklarımla, bakın ben onlara oyuncak diyorum. Çünkü bisküvi çikolata ve şekerlemelerden oluşan bir dünya çocukların çok sevdiği bir oyun alanı gibi nasılda eğlenceli üstelik yemesi de bedava. Çalışıyorum işim bana bir yığın beceri kabiliyet güven cesaret verdi. ‘’Eskileri at yenilerini kullan’’ diye de bir yığın kıyafet bir yığın model kişilik arasında bir de yeni kişilik. Bana eziyet eden küçük şeylermiş meğer isem evde tek başıma otururken kendi kendime kuruntu ettiğim şeyler, ya kendi kendime kibirlenip de işi bisküvi işçiliğini küçümsediğime ne demeli? Ama ben artık o ben değilim o köprüden çok sular geçti ben de duruldum. Akıllandım. Çalıştım. Çok çalıştım işim için kendim için özverilerde bulundum. Damarlarımda o çelik gibi çalışma şevki dolaşıyorken ben de onu değerlendirdim. İtilip kakılmalara bir son vermek için kendimde dişlerimi sıkıp beklemektense ben İmran ve Cennet gibi isyankar da davranmadım. Kendi işimin kahramanı başrol oyuncusu da olmak istedim. Konuşmalarım kurduğum cümleler hep bu yönde işimi övme takdir ve şükür. Ama bu şükür takdir sizlerin de çok emeği var. Hepinizin bu yüzden hepinizin adını da yeri geldikçe tek tek yad edeceğim. Hepiniz kendi gözlerimle farklı hikayeler altında o hikayelerin değil de başka hikayelerin de kahramanı gibi bu da sizleri hiç unutmadığımın bir delili olacak. Ama içeriden değil dışarıdan gelen bir etki ile eğer ki bu kelimeler yazılar kesilirse bir zamanlar bisküvinin savunuculuğu için cümleler kuran bu ses bilin ki ileride Google sayfalarında yankılanmaya devam edecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder