17 Mart 2018 Cumartesi

BİLİYORUM SEN BİR MELEKSİN

     Müzik ruhun gıdasıdır. Şarkı söylemeye en çok ihtiyaç duyduğunuz anlar sizin ruh halinizle ilgilidir. Çok sevinçli,  çok üzgün,  çok mutlu,  yorgun, bitkin bir duygu halinde iken ya da çevrenizde gördüğünüz bir olaydan etkilenerek söylediğiniz müzik türleri.
         Her türlü müzik her telden insanın ruhunu dinlendiriyor. Söylediğiniz şarkı sözleri sizi ele veriyor Karşınızdaki kişiye olan duygularınızı bir şarkı sözü ile anlatabiliyorsunuz. Çok stresli yorgun veya çok bozuk bir ruh halinizi anlatan bir şarkı sözü size tercüman olabiliyor. Çevreden duyduğunuz şarkı sözlerinden size uygun olanları beyninize yazıyorsunuz. Eğer şarkı sözleri ile kendi içimizdeki duygularımızı anlatma yoluna gitmiş isek dağarcığımızda pek çok türden  pek çok şarkı sözü olabilir.  Yıllar yıllar geçse de hafızamız bu şarkı sözlerine uygun bir hal durum ortaya çıkarsa dudaklarımızdan dökülüverir. Nostalji bir şarkı sözü dahi olsa sizi alıp başka diyarlara götürmez hafızanız eski şarkıyı senin bu günkü ruh haline göre güncelleme yapar
     Seninle özümsenen sana benzeyen sana seni anlatan şarkılar hafızanda kalıyor. Sana acı hatıralarını hatırlatan anlatan şarkı sözleri de vardır. Hafızanda onları söylemek bile istemezsin. Ben bir zamanlar Bülent Ersoy' un ‘’ İtirazım var’’ şarkısını söylüyor idim. Şükür Rabbime artık bu şarkıyı söylemiyorum. Demek ki hayatım olumlu yönde değişmiş kurtulmuşum bu ruh halimden. Bana bu şarkı sözlerini beynime kazıtan yerleştirip söylettirenleri yıllarımın bu şekilde geçmesine sebep olanları acı ile yad ediyorum. Bu günün güzelliklerine daha sıkı sarılıyorum sevdiklerime. ''Ya gelmeseydin yetişemeseydin beni bulamasaydın ne yapardım yarım kalırdım.'' İçimde var oluşun bir başka alem ya tanımasaydım ya bana karşılık olarak cevap olarak güzelliklerini sunmasaydın ya sen olmasaydın ben yine’’ İtirazım var’’  şarkısını söyleseydim halim nice olurdu hangi ipin ucunda.
     Geçmişteki mutlulukları anlatan şarkı sözleri  sana mutluluğun hala devam ettiğini  eksilmediğini pekiştiğini haber verirler. 
        Geçmişten geleceğe bir köprüdür şarkı sözleri, şarkılar ruh halimizin aynasıdır. O gün o saatte duruşumuzdur. Bazıları dinlerse eğer sana cevap bile verebilirler bazıları bir bakışın tesiri ile anlarlar da söylemek istediğini dilinle söyleyemediklerinin tercümanıdır şarkılar
       Hangi kulvarda koşarsanız koşun hangi kategoride olursanız olun şarkı söylemedik mırıldanmayan dudaklar olmaz. Mutlaka ruh halinize yakışan şarkı sözleri söylemişsinizdir.  Muhtemelen çok da güzel olmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder