17 Ekim 2017 Salı

YIKICI OLMA YAPICI OL

      Fabrikayı çalışanları böylesine eleştirmek  sevindiriyor aslında beni çünkü içinde hiç bir kin öfke kırıntısı yok. Beni derinden etkilediğini düşündüğüm bir olay da yok en uygun dille de yaşadıklarımı duyduklarımı ve gördüklerimi gözlemlediklerimi anlatmaya çalışıyorum.
       Benim burada sevincim çok çünkü düşüncelerimi kelimelerle anlatabiliyorum, sevinçliyim çünkü içimde sanki çok büyük bir çikolata fabrikasında çalışıyormuş gibi de bir sevgi fışkırıyor.
        Düşünün  ve düşüncelerinizi söylemek için en uygun aracı kullanın benim için kalem ya sizin için? O yumuşak duygularınıza o bam tellerinizi de fazla acıtmadan dokundurmak için kimi zaman da baltayı taşa vurmamak adına bütün inceliğimle, yazdıklarımı bir düşünün bir kere. Bir de boşsanız can sıkıntısına iyi gelir yazmak aslında can sıkıntısı ve boş vakitlerimdi beni böyle bir yazı serüvenine sürükleyen, kim bilir siz de unu eleyip kalburu astığınızda, karnınız tok sırtınız pek olduğunda, veya karnınızı tıka basa doygun olduğunda üstüne bir bardak da demli çay koyduğunuzda kalkar elinize kalemi kağıdı alır en beteri de gazetelerin üçüncü sayfalarına manşet konulara da girmeden, maskeli yüzünüzle kimsenin tavuğuna da kış demeden, kimseye laf sokmadan, dokundurmadan mesafeyi iyi ayarlayarak dalgın, baygın sanki onlardan da haberim yokmuş gibi kendimi göstermeden kimliğini sadece merak uyandıran yazılarımla ve her onlar kanatlandığında uçacak gibi olduklarında, kendi elbiselerini, kendi kimliklerini, kendilerini göstermek istediklerinde onlarda hiç bir bedel ödemeden yazılarımı okurlar ve benim yazdıklarımda rol alırlar.
     Tabi isteyenler, isteyenler çikolata fabrikasında düşler de kurarlar oralarda olmak isteyenler siz de oralarda olmak istiyor musunuz? Çikolata fabrikasında orada, çikolatadan evler okullar binalar çikolatadan düşler kuruyor musunuz? Daha çok damağınızda ki tadı da hissederek sizin adrenalinizi yükselten bir sevgiyle ne güzel şey değil mi? Damağınızda o tat ve çikolata fabrikasında çikolata dolu yerde çalışmak. Hem yemek hem de çalışmak velinimetinizle emeğinizi tatlandıran ekmeğinizle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder