8 Ağustos 2017 Salı

GÜLÜMSE HAYATA


             Nefis terbiyeci mücadelem meyvelerini vermeye başladı. Kötü düşünceler beynime, kötü sözler dilime vız geliyor tırıs gidiyor barınamıyor artık eskisi gibi kötülük tarlasını önce bir süreliğine nadasa bıraktım baktım işe yarıyor. Kuruttum tarlanın suyunu tohumunu bereketsizleştirdim. Yeter artık meyve vermesin istedim. İstedim ve oldu başardım. Yıllarımın sürümcemelerinde  kimseye kırgınlığım  yok  kendime kırgınlığım dargınlığım  kendime yanlış kelimeleri kendime destur edinmişim meğer. Hayatımın olumsuzluk penceresi meğer isem zıtlaşmammış yaşamla iki de bir küsmenin ne anlamı var ki sanki bir daha mı geleceğiz dünyaya, çepeçevre duvarlara ne gerek altınlı yaldızlı kafeslere 
  Sen de patlat bir kahkaha söyle edebi bir söz patlasın gitsin yaşam boyu süren mutluluklar sen de hayata. ''Aman …boş ver… söyleyen söylesin de kafaya takma….. Esnek  düşün esnek davran sakin ve sakinlik!'' Diye bağır dünyaya.
  Her şey hayata gölgeli bakman da, olursa da eyvallah olmaz da   eyvallah.
  İlla da isterim, illa olacak illa illa inadına isterim sıkıntı.
 Her şeyde vardır bir hayır. Hayırlısı olsun hayır olsun rast gelsin. Rahmet bulutları hep üzerinizde dolaşsın rahmet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder