4 Nisan 2018 Çarşamba

GÖRÜŞÜRÜZ HOŞÇAKAL

KENDİNE İYİ BAK
   Sosyal hayatta çokça söylenen ''Görüşürüz,'' kelimesine dilimi alıştırmaya çalışıyorum. Son zamanlarda kim bulduysa konuşma diline kim kazandırdıysa, belki de sosyal ağlar sayesinde geliştirilmiştir belki de insanların sosyal yaşamlarına dayalı gözlem ve deneyleri sonucu ortaya çıkmıştır kim bilebilir? Lakin ben bu ''Görüşürüz'' kelimesini çok seviyorum. Çünkü başı da sonu da umut vaat ediyor. Umutta bir sıcaklık esenlik vardır tekrar görmek istemekte de bir arzu bir daha gel görüşelim. 
Ya ''Hoşçakal demek,'' sonu belirsizdir uzakta kal olduğun gibi kal der gibi.
''Kendine iyi bak,'' ta bunlardan biri kişilerin ağızlarından dökülüveren. Sahi bu kelime ne manaya geliyordu. Çözümleyemedim. Ne manaya geliyordu. Meraklıydım hemen internete baktım ''Kendine iyi bak, ben yanında olmayacağım kendi başının çaresine bak olur ki bir gün geri dönersem seni iyi bulmak istiyorum. Kendine iyi bak vicdanları rahatlatmak için diline gelip de söyleyemedikleri için son elvedadır kendine iyi bak.'' Aslında bu tek taraflı cümleyi kullanmak istemiyorum.  İnsanlar zaten birbirlerine karşı önyargılı kendileri de bir can sıkıntısı stres içinde yaşıyorlar konuşmasını içten gelen bir görüşürüz kelimesi ile taçlandırmak karşısındakinin moralini yükseltmek bence de en güzeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder