9 Temmuz 2018 Pazartesi

BU GÜN ÇEVRE İÇİN NE YAPTIN

Kirlenme, Çöp, Atık, Çevre, Plastik














       ‘’Çöpümü çöpe attım, içim rahat.’’ diyenler  

👧Yıllardır evimde Kağıt,teneke, plastik ve camlarımı tek poşette  biriktirip  en yakın AVM geri dönüşüm kutularına bırakıyorum...Farkındalık yaratıp bu konuya dikkat çekmek için de yazılar yazıyor bloğumda paylaşıyorum
👩Sıfır atık projesi aslında Karaman çok güzel bir çıkışla çevre için çok önemli işler başarabilir. Burada KADIN GRUP SAYFALARINDA çevreciler çevre sağlığı korumayla görev bilen hanımlarla
👨Pet şişelerimi geri dönüşüme koydum
Yıllardır atık yağımı asla lavaboya dökmem biriktiririm.
👪Geri dönüşüm kutusuna atılacakları attım tavuk artıklarını çöp kutusunun yanına koydum
👸Çöp atmaya giderken yol kenarına yola atılan çöpleri de topladım.
💁Bu gün çevre için ne yaptım? Atıkları ayırdım. Nasıl daha az atık çıkartabilirim onu düşündüm. Eskilerimi değerlendirmek için internette bu konuda araştırma yaptım.
👳Temizlik temiz insanlarda bulunur.
💑Çöpü çöp kutusuna attım
👼Çöp kutusunu bulana kadar çöpümü cebimde taşıdım
👷Sokakların ve ana yollarda atılan çöpleri gördükçe kahroluyorum..

TEMİZ EV TEMİZ MAHALLE
TEMİZ İL TEMİZ
PARKLAR OLSUN DİYORSANIZ ÇÖPÜNÜ ÇÖPE AT ÇEVREYİ KİRLETME


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder